کلاهبرداری 70 میلیاردی با فروش صندلی‌های دانشگاه

متهمان با ادعای ذی‌نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرائی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع کرده‌اند.

کلاهبرداری 70 میلیاردی با فروش صندلی‌های دانشگاه
کد خبر: 557739
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۴:۳۸:۰۴

2 شیاد که با فروش صندلی‌های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای  ثبت نام در یکی از دانشگاه‌های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی‌نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرائی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی  تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان الغدیر یافت‌آباد و شهر طالقان نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی اطلاع داده و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش70 میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی بیش از 100 فقره اعتراف کردند.

راستی به شناسایی 10 نفر از مالباختگان در این خصوص اشاره کرد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها