کد خبر: 556403
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۱:۲۱:۰۷
| |

کلاهبرداری سریالی مرد اسکیمری در چندین شهر

متهم با نصب دستگاه اسکیمر بر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهر‌های تهران، کرج، قزوین، رشت، آمل، بابل، نوشهر، سلمانشهر و سایر شهرها، اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده بود.

کلاهبرداری سریالی مرد اسکیمری در چندین شهر
کد خبر: 556403
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۱:۲۱:۰۷

کلاهبردار رایانه‌ای با بیش از ۱۵۰ شاکی در شهرستان عباس آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی ناشناس، تحقیقات برای شناسایی متهم در دستورکار پلیس فتای شهرستان تنکابن قرار گرفت.

حجت الاسلام  محمدصادق اکبری افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات لازم، هویت متهم شناسایی و این فرد در زنجان دستگیر و با صدور قرار تامین و بازداشت موقت، روانه زندان شهرستان تنکابن شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: متهم با نصب دستگاه اسکیمر بر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهر‌های تهران، کرج، قزوین، رشت، آمل، بابل، نوشهر، سلمانشهر و سایر شهرها، اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده و پس از به دست آوردن رمز حساب‌ها با تعبیه دوربین شخصی در خودپرداز‌ها و کپی اطلاعات کارت عابر بانک، با کارت ملی جعلی به طلافروشی‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به خرید طلا کرده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با هشدار به متخلفان و افرادی که به هر شکل و با هدف سودجویی از مردم کلاهبرداری می‌کنند افزود: دستگاه قضا با قدرت پیگیر این موضاعات بوده و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌کند

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: برای متهم در دادسرای شهرستان عباس آباد، با عناوین اتهامی جعل سند رسمی، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری رایانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰ میلیاردتومان پرونده تشکیل و تا کنون بیش از ۱۵۰ شاکی داشته و با افزایش تعداد شاکیان تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها