کد خبر: 557738
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۸
| |

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای 20000 میلیاردی

متهم از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به فروش واحدهای آپارتمان در پردیس به 2 هزار خریدار کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای 20000 میلیاردی
کد خبر: 557738
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۴:۲۴:۰۸

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار فقره کلاهبرداری توسط کارآگاهان در پرونده کشف شده است و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 20 هزار میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه  علی‌ ولی‌پور گودرزیتوضیح داد: در پی کلاهبرداری‌های متعدد در فاز یازدهم شهرک پردیس موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهم از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به فروش واحدهای آپارتمان در پردیس به 2 هزار خریدار کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصد های اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  تصریح کرد: بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل موردنظر شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم  را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحد های آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولی پورگودرزی بیان داشت: همچنین اکثر مالباختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی و از وی شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها