کد خبر: 557387
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۷:۵۳:۳۸
| |

کلاهبرداری از 2 هزار نفر به بهانه خرید و فروش خانه

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحدهای آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد.

کلاهبرداری از 2 هزار نفر به بهانه خرید و فروش خانه
کد خبر: 557387
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۷:۵۳:۳۸

مرد شیاد که از 7 سال قبل با راه‌اندازی دفتر فروش املاک از 2 هزار نفر کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ علی‌ ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح فعالیت این مرد کلاهبردار گفت: در پی کلاهبرداری‌های متعدد از مردم در فاز یازدهم شهر پردیس، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم (معاونت مبارزه با جعل و کلاهبرداری) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد متهم از سال 1394 با تأسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش واحدهای آپارتمان به 2 هزار نفر در پردیس کرده اما آپارتمانی به خریداران تحویل نداده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصدهای اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند. بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحدهای آپارتمان به شهروندان در فاز یازدهم شهرک پردیس اعتراف کرد. اکثر مالباختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی و از وی شکایت کردند.

به گفته این مقام انتظامی، متهم برای کشف جرایم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها