کد خبر: 556201
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۳:۰۶:۱۴
| |

سارقان حرفه‌ای از بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند

سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل وارد منزل شاکی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان را سرقت کرده بودند.

سارقان حرفه‌ای از بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند
کد خبر: 556201
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۳:۰۶:۱۴

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق منزل که در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد. 

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی گفت: حسب شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده‌ای در کلانتری 133 شهرزیبا تشکیل  و برای  رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در پی‌جوئی‌های انتظامی  مشخص شد،  سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل وارد منزل شاکی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان را سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقان و کشف جرم انجام گرفت که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی پی‌جویی جرم هویت سارق به نام عزیز که از مجرمان سابقه‌دار بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات قانونی و پلیسی جهت دستگیری  متهم انجام و مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری 139 مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده‌اند. سپس هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام شد و متهمان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  گفت:  متهم منکر سرقت بود؛ اما با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به برقت از منزل شاکی اعتراف و شیوه و شگرد خود را اینگونه عنوان کرد که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل‌ها استفاده کرده  و سرقت را مرتکب شده‍‌اند.

به گفته سرهنگ شریفی در حال حاضر متهم و همدستش در پایگاه دوم آگاهی تحت نظر هستند و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سایر جرائم احتمالی  کماکان در دستور کار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها