کد خبر: 554078
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۱:۵۰
| |

دستگیری سارقان 500 میلیاردی خانه‌های شمال شهر

متهمان با پول اموال مسروقه چند خانه، خودرو و طلا خریده بودند.

دستگیری سارقان  500 میلیاردی خانه‌های شمال شهر
کد خبر: 554078
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۱:۵۰

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 6 فقره سرقت منزل در شمال تهران به ارزش 500 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: بیست‌و‌یکم مهرماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل  به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال در کلانتری 122دربند تشکیل شد که با دستور قضائی  پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در پی‌جویی‌های انتظامی معلوم شد اعضای یک باند 5 نفره سرقت‌ها را انجام داده و اخیرا در مخفیگاهشان در محدوده شهر کرج مخفی شده‌اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه تمامی اعضای این باند دستگیر شدند و در بازرسی به‌عمل‌آمده از این مکان  تعداد زیادی ساعت‌های باارزش،  وجوه نقد، ارز،  3 تخته قالیچه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری و ... به همراه2 دستگاه خودرو کشف و متهمان به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان که همگی از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب بودند به سرقت از منزل شاکی و 5 فقره سرقت مشابه دیگر معترف شدند و اظهار داشتند، بخش اعظمی از ماحصل سرقت‌ها را به پول نقد تبدیل و 4 واحد آپارتمان شهرک منظریه و  اسلام آباد غرب و چندین دستگاه خودرو از جمله پژو 207 ، پژو 206بنز، پژو پارس و طلاجات خریده‌اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان  هر 6 مالباخته را  شناسایی شدند و تاکنون کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 500 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها