کد خبر: 555922
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۳۱:۰۲
| |

دستگیری سارقان 3 میلیاردی تجهیزات پزشکی

2 سارق با همدستی نگهبان یک کلینیک دست به سرقت تجهیزات پزشکی زدند.

دستگیری سارقان 3 میلیاردی تجهیزات پزشکی
کد خبر: 555922
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۳۱:۰۲

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق که اقدام به سرقت تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی به ارزش 3 میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: بیست و پنجم بهمن ماه پرونده‌ای درباره سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطب به پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت انجام و یکی از سارقان نگهبان ساختمان کلینیک است که پس از سرقت متواری شده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین وعلمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام‌های حمید و آرش که در سرقت نقش داشتند شناسایی شدند و با هماهنگی مقام قضایی هر 3 نفر تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان دو نفر از متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند. آنها در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال را فروخته‌اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با هماهنگی مقام قضایی و راهنمایی متهمان بخشی از اموال کشف و طی صورتجلسه تحویل مالباخته شد و متهمان نیز به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 6 تهران با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها