اخاذی 5 میلیاردی به بهانه غذای نذری

زنی با پوشش نامناسب به ظاهر غذای نذری برد و نقشه‌اش را اجرا کرد.

اخاذی 5 میلیاردی به بهانه غذای نذری
کد خبر: 553970
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۰۹:۱۰:۰۳

بردن غذای نذری ترفندی بود که زن و مرد اخاذ برای اجرای نقشه خود از آن استفاده کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار جهت اخاذی 5 میلیارد ریالی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه به کارشناسان پلیس فتا در خصوص وجه مورد تقاضا از سوی فرد اخاذ گفت؛ در پی مراجعه خانمی که ظاهرا غذای نذری به در منزل آورده بود متوجه پوشش ناصحیح وی شدم و بلافاصله در منزل را بستم اما فرد شیطان صفت برای رسیدن به مقصد سوء خود تصاویری از لحظه ورودش تهیه کرده و با تهدید به انتشار آنها مبلغ 5 میلیارد ریال را تقاضا کرده است.

سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: ماموران با بررسی‌های لازم و هماهنگی مقام قضایی یک زن و یک مرد درمحل سکونت خود دستگیر و به مکان پلیس فتا استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در مواجهه با ادله فنی لازم بزه خود را پذیرفتند و اعتراف کردند مدتی شاکی را زیر نظر قرار دادند و با توجه به تمکن مالی وی با انگیزه کسب منفعت مالی و رسیدن به مبلغ 5 میلیارد ریالی نقشه‌ای طرح و اجرا کردند. درنهایت این پرونده به همراه متهمان برای کسب تکلیف نهایی به دادسرا ارسال شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها