کد خبر: 551683
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۰۹:۵۹:۰۸
| |

بردن آبروی زن جوان با هدف پرکردن تنهایی

متهم گفت: مدتی پیش شماره شاکی را از روی تابلو مغازه وی برداشتم و با توجه به شرایط خانوادگی و احساس تنهایی اقدام به چنین عملی کردم.

بردن آبروی زن جوان با هدف پرکردن تنهایی
کد خبر: 551683
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۰۹:۵۹:۰۸

مزاحم اینترنتی که در شبکه اجتماعی تلگرام با توهین و فحاشی علیه زنی جوان باعث سلب آسایش وی و خانواده‌اش شده بود، بعد از دستگیری گفت برای پر کردن تنهایی‌اش دست به چنین اقدامی زده است.

به گزارش اعتماد آنلاین زنی جوان به پلیس فتا شهرستان طبس مراجعه و شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌ اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی و خانواده‌اش کرده که موجب سلب آسایش و آرامش وی و خانواده‌اش شده است.

شاکی گفت: فرد ناشناس مدتی است در تلگرام پیام‌های زشت و رکیکی را به من نسبت داده و همچنین به صورت تلفنی به صورت مداوم برایم مزاحمت ایجاد می‌کند.

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط افسران سایبری پلیس فتا شهرستان طبس مالک اکانت تلگرامی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، احضارشد.

متهم در ابتدا منکر اتهامش شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان  پلیس به ‌ناچارلب به اعتراف گشود و گفت مدتی پیش شماره شاکی را از روی تابلو مغازه وی برداشتم و با توجه به شرایط خانوادگی و احساس تنهایی اقدام به چنین عملی کردم؛ اما از کرده خود احساس ندامت و پشیمانی دارم.

پرونده این متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها