کد خبر: 553242
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۱:۰۰:۱۴
| |

هتک حرمت زن جوان فقط به‌دلیل تشابه اسمی

مجرم اینترنتی زنی را هدف انتقام‌گیری قرار داد و بعد فهمید این زن را به‌دلیل تشابه اسمی با فردی دیگر اشتباه گرفته است.

هتک حرمت زن جوان فقط به‌دلیل تشابه اسمی
کد خبر: 553242
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۱:۰۰:۱۴

فردی که با ساخت اکانت جعلی به نام زنی جوان در اینستاگرام حیثیت او را هدف گرفته بود بعد از دستگیری متوجه شد سوژه‌اش را اشتباه گرفته و تشابه اسمی باعث شده با آبروی این زن بازی کند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛  زنی جوان با مراجعه به پلیس فتا استان خراسان رضوی شکایتی را مبنی بر مزاحمت اینترنتی مطرح کرد و توضیح داد فردی ناشناس با ایجاد پروفایل جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام  و اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه او کرده و باعث آبروریزی شده است.

با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس فتا پی‌جویی پرونده را در دستور کار قرار داد و توانست مجرم اینترنتی را دستگیر کند.

متهم بعد از دستگیری متوجه اشتباه بزرگش شد و گفت با زنی از مدتی قبل اختلاف داشت و از او کینه به دل گرفته بود به همین دلیل قصد انتقامجویی داشت و با دیدن نام و نام خانوادگی او در فضای مجازی با سرقت پروفایل و انتشار مطالبی توهین‌آمیز نقشه خود را عملی کرد اما در نهایت معلوم شد این زن، همان فردی نیست که با او اختلاف داشت و در واقع این دو فقط تشابه اسمی دارند.

جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی به کاربران توصیه کرد: با رعایت حریم خصوصی و عدم انتشار تصاویر خصوصی و محرمانه در فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی بویژه انتخاب آنها در انواع پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی مانع از فرصت‌طلبی افراد سودجو شوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها