کد خبر: 550880
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

دستگیری کلاهبردار 6 هزار میلیاردی با 300 شاکی

متهم که اقدام به کلاهبرداری در قالب 12 پروژه مسکونی کرده بود، قبل از خروج از کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 6 هزار میلیاردی با 300 شاکی
کد خبر: 550880
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۲:۲۰:۰۰

فردی تحت عنوان سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه های مسکونی 6 هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان  البرز در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی در استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم با اغفال و جلب اعتماد افراد به ترفندهای مختلف جهت سرمایه گذاری وتحویل واحدهای مسکونی در موعد مشخص مبادرت به اخذ مبالغ فراوانی از آنان کرده است.

سردار محمدیان اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اقدام به کلاهبرداری در قالب 12 پروژه مسکونی کرده است. این فرد با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط ماموران، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم قصد خروج از کشور را داشت که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تاکنون 300 نفر از مالباختگان و شاکیان در این رابطه شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز از شهروندان درخواست کرد هوشیاری و دقت نظر لازم را در انجام معاملات و پیشنهادات مشکوک داشته باشند و فریب افرادی را که با وعده‌های این چنینی مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند، نخورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها