کد خبر: 550247
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ۱۲:۲۸:۱۳
| |

هزینه سنگین دوستی اینترنتی برای دختر جوان

شاکی گفت: فرد مقابل به بهانه انتشار تصاویر خصوصی‌ام در فضای مجازی ۲ میلیارد ریال از من کلاهبرداری کرد.

هزینه سنگین دوستی اینترنتی برای دختر جوان
کد خبر: 550247
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ۱۲:۲۸:۱۳

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: یک کلاهبردار در شهرستان طبس از طریق دوستی در فضای مجازی، ۲۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرد.

سرهنگ الوانی گفت: با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتای شهرستان طبس و ارائه شکوائیه قضائی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی به وسیله فردی ناشناس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان کرد که مدتی در شبکه‌های اجتماعی با فردی ناشناس آشنا شدم و پس از گذشت مدت زمانی از رابطه در فضای مجازی و همچنین با سوء استفاده از اعتماد من، فرد مقابل به بهانه انتشار تصاویر خصوصی‌ام در فضای مجازی ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

الوانی گفت: افسران سایبری پلیس فتای شهرستان طبس با انجام اقدامات فنی پلیسی، رد پای مجرم در فضای مجازی را شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری پلیس آگاهی متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی منکر جرم ارتکابی شد، ولی در نهایت با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات از سوی مأموران، لب به اعتراف گشود که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها