کد خبر: 550087
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۲:۰۶:۳۴
| |

کلاهبرداری به بهانه ثبت ‌نام وام فرزندآوری

پلیس هشدار داد: سایت ve.cbi.ir به عنوان سامانه رسمی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

کلاهبرداری به بهانه ثبت ‌نام وام فرزندآوری
کد خبر: 550087
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۲:۰۶:۳۴

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی هشدار داد: با توجه به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری، برخی از افراد سودجو و کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی هدایت کرده و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا سرهنگ قدرت الوانی گفت: با توجه به پرداخت وام فرزندآوری دولت با هدف ترویج بچه دارشدن و افزایش جمعیت برای خانواده‌های ایرانی در روزهای گذشته، شاهد ارسال پیامک‌های جعلی و تبلیغات گسترده‌ای در بستر فضای مجازی در این خصوص هستیم.

این مقام سایبری افزود: مجرمین سایبری با ترفندهای مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزند‌آوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت از حساب بانکی آنها می‌کنند.

سرهنگ قدرت الوانی گفت: هموطنان توجه داشته باشند که تنها سایت ve.cbi.ir به عنوان سامانه رسمی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها