کد خبر: 550270
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

کلاهبردار کلان در پوشش کمک به نیازمندان

این فرد خود را به یکی از نهادهای دولتی منتسب و مبلغ یک میلیارد ریال تحت پوشش کمک به نیازمندان کلاهبرداری کرده و از محل سکونتش متواری شده بود.

کلاهبردار کلان در پوشش کمک به نیازمندان
کد خبر: 550270
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ ۱۷:۴۰:۰۰

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی و منتسب کردن خود به یکی از نهادهای دولتی تحت پوشش کمک به نیازمندان از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: اوایل هفته گذشته شکایات متعددی از سوی شهروندان یکی از مناطق جنوب تهران در خصوص کلاهبرداری فردی که در قالب کمک به نیازمندان اقدام به اخذ مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و با اخذ اظهارت از شاکیان مشخص شد این فرد خود را به یکی از نهادهای دولتی منتسب و مبلغ یک میلیارد ریال تحت پوشش کمک به نیازمندان کلاهبرداری کرده و از محل سکونتش متواری شده است.

راستی تصریح کرد: سرانجام با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه متهم در حوالی شهر کرج شناسایی شد و با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در ظهر روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در یک تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها