عملیات ویژه پلیس برای انهدام باند سارقان مسلح

طی درگیری سارقان با ماموران پلیس یکی از سارقان مسلح به ضرب گلوله پلیس مجروح شد.

عملیات ویژه پلیس برای انهدام باند سارقان مسلح
کد خبر: 548228
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۹:۰۰:۰۰

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز گفت: خودروی پژو۴۰۵ که صبح روز گذشته در یکی از مناطق اهواز بصورت مسلحانه سرقت شده بود طی عملیات پیچیده پلیس اهواز توقیف و اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست نیروی انتظامی شهرستان اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز به دنبال یک فقره سرقت مسلحانه خودرو که منجر به جرح راننده خودرو در شهرستان اهواز شده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرارگرفت.

وی با بیان اینکه سارقان با عزیمت به شهرستان شوشتر نیز اقدام به سرقت مسلحانه می کنند، افزود: ماموران پلیس اهواز با کار اطلاعاتی و طی عملیات پیچیده پلیسی لحظاتی پیش سارقان را در تور عملیاتی گرفتار کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به توقیف خودروی سرقتی، گفت: طی درگیری سارقان با ماموران پلیس یکی از سارقان مسلح به ضرب گلوله پلیس مجروح شد که درنهایت در این عملیات دو سارق مسلح دستگیر ویک قبضه سلاح کلت از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: سارق سوم در جریان تعقیب وگریز اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و پس از تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها