کد خبر: 537194
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۹:۵۵
| |

استمرار برخورد قاطع پلیس لرستان با مجرمان

دستگیری ۵ سارق مسلح جاده‌های لرستان/ ۳۱ فقره سرقت کشف شد

در ادامه برخوردهای قاطعانه پلیس لرستان با مجرمان، سارقین و اراذل و اوباش، باند ۵ نفره سارقین مسلح با ۳۱ فقره سرقت در این استان منهدم شد.

دستگیری ۵ سارق مسلح جاده‌های لرستان/ ۳۱ فقره سرقت کشف شد
کد خبر: 537194
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۹:۵۵

با استمرار برخورد قاطعانه و جدی پلیس لرستان با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، یک باند ۵ نفره سارقان مسلح که با بستن جاده‌ها اقدام به سرقت مسلحانه از خودروها می‌کردند در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی لرستان در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: ما قبلاً اخطار کرده بودیم کسانی که نسبت به برهم زدن نظم و امنیت اقدام کنند، با برخورد قاطعانه پلیس لرستان روبه رو خواهند شد.

سردار یحیی الهی با بیان اینکه به مردم وعده دادیم و به وعده خود عمل کردیم، تصریح کرد: دستی که بخواهد در برابر قانون بایستد و امنیت جامعه را مختل کند را خواهیم شکست.

وی با تاکید بر اینکه پلیس لرستان در سال جاری برخوردهای خوب و قاطعی با مجرمین، سارقین و اراذل و اوباش داشته است، افزود: امروز ۵ نفر سارق را دستگیر کرده‌ایم که هم سرقت‌های عادی در مسیر جاده داشته‌اند و سرقت احشام داشته اند و هم ۱۴ فقره سرقت مسلحانه داشته‌اند که با سلاح گرم مسیر جاده را بسته‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این سارقان در مجموع ۳۱ فقره سرقت داشته‌اند و اموال مردم را ربوده‌اند.

سردار الهی با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه قضا هم با این سارقان برخورد جدی داشته باشد، گفت: یک نفر هم در فضای مجازی با سلاح گرم رجز خوانی و ایجاد ارعاب و وحشت می‌کرد که این شخص هم با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت استان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده دارای سابقه هستند، افزود: فرد سر باند دستگیر شده دارای سابقه سرقت مسلحانه و سرقت عادی بوده و جزو اراذل اوباش سطح دار استان است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه مردم منتظرند از سوی دستگاه قضا با این افراد برخورد شود، گفت: طی امسال باندهای متعددی را متلاشی کرده‌ایم، نیاز است برخوردهای قانونی و قضائی صورت گرفته با این افراد از سوی دستگاه قضا به مردم اطلاع رسانی شود.

سردار الهی یادآور شد: پلیس در تلاش و پیگیری خود مصمم‌تر خواهد شد و با شدت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها