کد خبر: 547519
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۲۵:۲۵
| |

ماجرای فرار زن و مرد مسلح از خانه شمال تهران

سارقان وقتی با داد و فریاد صاحبخانه مواجه شدند، ترسیدند و ترجیح دادند فرار کنند.

ماجرای فرار زن و مرد مسلح از خانه شمال تهران
کد خبر: 547519
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۲۵:۲۵

زن و مردی مسلح که قصد داشتند به خانه‌ای در شمال تهران دستبرد بزنند، بدون اجرای نقشه‌شان فراری شدند و عاقبت به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین اسفند سال گذشته وقوع یک فقره سرقت نافرجام در محله قلهک به ماموران کلانتری این محله اعلام شد و تیمی از ماموران عملیات کلانتری قلهک مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند. 

در تحقیقات محلی مشخص شد سارقان یک مرد و زن بودند و با یک دستگاه خودروی سواری که هر دو پلاک آن سرقتی بود به منزل مالباخته مراجعه کردند.

شاکی اظهار داشت: مرد سارق مدعی بود پستچی است و بعد از بازکردن در ساختمان به بهانه تحویل بسته پستی وارد منزل شد و با تهدید سلاح گرم من را مجبور به بازکردن گاوصندوق کرد. سارقان که با سر و صدای من مواجه شدند بدون ارتکاب سرقت محل را ترک کردند و به سرعت متواری شدند.

با شناسایی مخفیگاه متهمان، آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از این محل یک قبضه سلاح کمری و 7 تیر جنگی و سایر تجهیزات جنگی و پلاک‌های خودرو سرقتی  کشف شد.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان 35 و 45 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر  برای  کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها