فرمانده انتظامی استان خبر داد:

انهدام باند سارقان مسلح در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۱۲ فقره سرقت محموله خودروهای محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح در لرستان
کد خبر: 541379
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۲۱:۲۷:۳۳

سردار یحیی الهی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه محموله‌های خودرو و یک فقره سرقت مسلحانه منجربه قتل در محورهای مواصلاتی استان با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی پنج نفر از اعضای باند سارقان مسلح که دارای سوابق متعدد کیفری هستند را در دو شهرستان شناسایی و طی عملیات‌های منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت محموله‌های خودروهای جاده‌ای، قتل یک شهروند و مجروح کردن دو نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: در این رابطه یک مال‌خر نیز دستگیر شده است.

این مقام انتظامی لرستان، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از ۹۰۰۰ قلم اموال مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری و سه دستگاه خودروی مربوطه کشف شد.

الهی در پایان با بیان اینکه ایجاد ناامنی خط قرمز ما بوده و پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده اینگونه افراد و خودروهای مشکوک در مسیر تردد جاده‌های مواصلاتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها