وزیر دفاع دولت صنعا:

کشورهای ائتلاف عربی به فکر تشدید تنش باشند؛ ادب‌شان می‌کنیم

وزیر دفاع دولت صنعا گفت: اگر کشورهای ائتلاف عربی به فکر تشدید درگیری‌ها باشند حتما شکست خواهند خورد. صنعا ابزارها و روش‌های استراتژیک مهمی دارد که می‌تواند از طریق تمام کسانی که ملت یمن را محاصره می‌کنند و به قتل می‌رسانند ادب کند.

کشورهای ائتلاف عربی به فکر تشدید تنش باشند؛ ادب‌شان می‌کنیم
کد خبر: 609275
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۰۹:۱۸:۲۳

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت صنعا گفت: طی هشت سال جنگ کشورهای ائتلاف عربی زمانی که در تحقق یک دستاورد نظامی در جبهه‌های جنگ شکست می‌خوردند و شکست‌های پیاپی را تجربه می‌کردند برای به دست آوردن زمان و بازسازی وضعیت خود درخواست آتش‌بس را می‌دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، وی افزود: طی دوره‌های آتش‌بس ائتلاف متجاوز عربستان به اداره سیاست‌ها و ایجاد بحران‌های انسانی علیه ملت یمن که به هیچ کشوری تجاوز نکرده، متوسل می‌شد. اگر کشورهای ائتلاف عربی به فکر تشدید درگیری‌ها باشند حتما شکست خواهند خورد. صنعا ابزارها و روش‌های استراتژیک مهمی دارد که می‌تواند از طریق تمام کسانی که ملت یمن را محاصره می‌کنند و به قتل می‌رسانند ادب کند.

العاطفی گفت: در صورتی که کشورهای ائتلاف عربستان به توافق عمل کردند از آن بهره خواهند برد و اگر با فشارهای خارجی به حیله‌گری و تشدید تنش ادامه بدهند شکست خواهند خورد.

وی گفت: رهبری انقلاب و شورای عالی سیاسی درباره بندهای محوری که به نفع ملت یمن است با طرف‌های دیگر مذاکره می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها