کد خبر: 227709
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

رهبر انصارالله یمن:

عربستان و امارات در مسیر نفاق و خیانت برای خدمت به آمریکا و اسرائیل عجله کردند

رهبر جنبش انصار الله از نیروهای یمنی در تمامی جبهه‌ها و محورها خواست در مقابله با «طاغوت مستکبر که همان ائتلاف دشمن به رهبری آمریکا و همپیمانانش است» پایداری و مقاومت کنند.

عربستان و امارات در مسیر نفاق و خیانت برای خدمت به آمریکا و اسرائیل عجله کردند
کد خبر: 227709
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| عبد الملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی که امروز (سه‌شنبه) به مناسبت عید قربان ایراد کرد، خطاب به حامیان این جنبش عنوان داشت: از همه آزادگان و وفاداران به مردم عزیز یمن می‌خواهم در جبهه‌های نبرد و در رأس آنها جبهه ساحل غربی یمن که دشمن این روزها سعی در افزایش تنش‌ها و درگیری‌ها در آنجا دارد، حضور یافته و این جبهه‌ها را تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری سبأ یمن، وی خاطرنشان کرد: عربستان و امارات در مسیر نفاق و خیانت برای خدمت به آمریکا و اسرائیل شتاب زده عمل کردند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: اعلام بسیج نیروها در روز عید فطر به لطف خداوند متعال تاثیر بزرگی داشت و در آن هنگام، دشمن در دستیابی به هدفش شکست خورد و ساحل غربی به میدان شکستی برای دشمن تبدیل شد.

الحوثی در ادامه از نیروهای یمنی در تمامی جبهه‌ها و محورها تقدیر کرد و از آنها خواست در مقابله با "طاغوت مستکبر که همان ائتلاف دشمن به رهبری آمریکا و همپیمانانش است" پایداری و مقاومت کنند.

رهبر انصارالله عربستان را نیز به این امر متهم کرد که مردم یمن را از شرکت در مناسک حج امسال محروم کرده است.

طبق آمار دفتر حقوق بشر سازمان ملل، جنگ در یمن تا اوت 2018 موجب کشته شدن 6592 تن و زخمی شدن 10 هزار و 470 یمنی دیگر شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها