کد خبر: 217525
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۰:۵۸:۰۰
| |

وزیر دفاع یمن:

اتفاقات غافل‌گیرکننده‌ای در راه است

وزیر دفاع یمن با تاکید بر اینکه امور غافلگیر کننده‌ای بسیاری از سوی یمنی ها ضد متجاوزان در راه است اعلام کرد: ساحل غربی به گورستان متجاوزان تبدیل شده است.

اتفاقات غافل‌گیرکننده‌ای در راه است
کد خبر: 217525
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن از پایداری ملی و حمایت مردمی گسترده و متوالی از ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های جنگ به ویژه در جبهه ساحل غربی یمن تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری سبأ، وی افزود: جبهه ساحل غربی به آتشفشان ملتهبی که نیروهای متجاوز و اذناب، ادوات و مهمات را می بلعد و خطوط امداد رسانی آنها را قطع می کند، تبدیل شده است. نیروهای یمنی با شجاعت و مهارت مشغول دفاع از یمن، وحدت و حاکمیت و استقلال آن هستند.

العاطفی تاکید کرد: شن ها و سواحل جبهه راهبردی ساحل غربی به گورستان متجاوزان و کسانی که حامی آنها هستند، تبدیل شده است و نبردهای آن در درخشان ترین صفحات تاریخ ثبت خواهد تا در حافظه نسلها جاودان بماند تا مایه مباهات به خاطر پیروزی بر سرسخت ترین اهریمنان و جنایتکاران صهیونیستی-آمریکایی-سعودی و اماراتی باشد.

وزیر دفاع یمن ضمن هشدار به رژیم های سعودی و اماراتی و اتباع آنها درباره ادامه زورگویی و لجاجت ورزی و جنایات آنها ضد ملت یمن اعلام کرد که ملت یمن سرافراز باقی می ماند. یمن همچنان مقاوم و آزاده خواهد ماند و از کرامت و استقلال خود دفاع خواهد کرد. بارها نسبت به رفتار استکباری متجاوزان و کشتار مردم بیگناه اعم از زن و کودک هشدار داده و خطاب به آنها اعلام کرده ایم که شما با تجاوز نظامی به یمن، منافع قدرت های استعماری و در صدر آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را تامین می کنید.

وی گفت: عزم و اراده ملت یمن در مخالفت با قیمومیت و هیمنه خارجی، قوی و راسخ و شامخ است و شکسته نخواهد شد. ملت ما از ایمان و اقتدار برخوردار است که برایش پیروزی کامل ضد متجاوزان به ارمغان می آورد. بارها تکرار کرده ایم که نبرد ساحل غربی برای آنها جهنمی خواهد بود که جزییات آنرا روزانه با تلفات سنگین جانی و مالی برای آنها همراه است.

العاطفی بیان کرد: اقدامات متجاوزان و اشغالگران در ارتکاب کشتار جمعی ضد ملت یمن و تلاش های آنها برای محاصره، گرسنه نگه داشتن، نابودی خدمات اساسی و اشغال بنادر یمن و از کار انداختن آن، همگی در خدمت دشمنان یمن و امت اسلامی است. این فقط بر عزم ملت یمنی می افزاید.

وی به اقدامات و شکنجه های وحشیانه ساکنان در زندانهای مخفیانه استان عدن از سوی اماراتی ها، اقدامات تروریستی، قتل و ربودن و نابودی خدمات اساسی و تعطیلی عامدانه بندر عدن به نفع بندر دبی و اقدامات در تعز در نابودی و تهدید و وعده های متجاوزان اشاره کرد.

وزیر دفاع یمن گفت: از یمن و عزت و کرامت هر یمنی تا تحقق پیروزی کامل دفاع خواهیم کرد و در راستای پاکسازی کشور از لوث متجاوزان خواهیم کوشید و به اذن خداوند بر متجاوزان پیروز خواهیم شد.

العاطفی تاکید کرد: متجاوزان امروز ساکنان تهامه را می کشند و مدارس، بیمارستانها و همه زیر ساختهای آنها را به بهانه ها کاملا واهی، ویران می کنند؛ همانگونه که عدن و دیگر استانهای یمن را نابود کردند. شواهد زنده حکایت از این اقدامات جنایت بار دارد. ارتش و کمیته های مردمی امروز بیش از هر زمان دیگری آماده جنگ ضد متجاوزان و مزدوران آنها هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها