کد خبر: 546965
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۴:۵۷
| |

ادعاهای سفیر اسرائیل در آمریکا:

توافق و عدم توافق با ایران هردو جذاب نیستند

از توانایی‌های خود برای مقابله با ایران استفاده می‌کنیم

سفیر اسرائیل در آمریکا به بیان ادعاهایی در مورد برجام پرداخت.

توافق و عدم توافق با ایران هردو جذاب نیستند
کد خبر: 546965
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۴:۵۷

مایک هرتزوگ، سفیر اسرائیل در آمریکا گفت که هیچ توافقی ایران را محدود نمی‌کند، مگر اینکه یک بازدارندگی جدی در برابر ایران وجود داشته‌باشد. 

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، هرتزوگ مدعی شد: بحث بین توافق و عدم توافق، بحث دشواری است زیرا متأسفانه هر دو گزینه جذاب نیستند. برای من، مهمترین نکته این است که آیا  شما در مقابل ایران بازدارندگی دارید یا خیر.

وی با تکرار یاوه‌گویی خود ادامه داد: مطمئناً معتقدم که اگر در قبال ایران قاطعیت نشان دهید، همانطور که اسرائیل در چند سال اخیر در منطقه نشان داده است، می‌توانید با ایران مقابله کنید. 

سفیر اسرائیل در آمریکا در پاسخ به این سوال که اسرائیل در صورت امضای توافق چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: مقامات اسرائیل بارها اعلام کرده‌اند که اگر توافقی وجود داشته باشد، اسرائیل بخشی از توافق نیست، بنابراین ما گزینه‌های خود را داریم. ما از آزادی‌ها و توانایی‌های خود برای مقابله با ایران استفاده می‌کنیم. 

هرتزوگ بدون اشاره به زرادخانه‌های رژیم صهیونیستی که هیچ نظارتی را هم نپذیرفته است، مدعی شد: ما آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد و در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم که چه اقدامی انجام دهیم. البته، قرار نیست ساکت بنشینیم یا نسبت به وضعیتی که ایران به عنوان یک کشور آستانه هسته‌ای مشروعیت می‌یابد، بی‌تفاوت باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها