بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل:

باید برای سناریوی عدم دستیابی به توافق در وین، آمادگی داشت

در صورت احیای برجام، ائتلافی اطلاعاتی تشکیل می‌دهیم/ اگر قدرت‌های جهانی و ایران به توافق برسند، چنین توافقی باید تمام روزنه‌ها مانند برنامه موشکی ایران را پر کند

وزیر جنگ اسرائیل طی سخنانی در یک کنفرانس مجازی، از ایران به عنوان یکی از چالش‌های عمده این رژیم یاد کرد و گفت که هرگونه توافق با تهران باید مستحکم بوده و تمامی خلأهای موجود را پر کند.

باید برای سناریوی عدم دستیابی به توافق در وین، آمادگی داشت
کد خبر: 546921
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۰۸:۳۰:۲۴

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی در  یک کنفرانس مجازی، از ایران به عنوان یکی از چالش‌های عمده این رژیم یاد کرد و گفت که هرگونه توافق با تهران باید مستحکم بوده و تمامی خلأهای موجود را پر کند.

به گزارش ایلنا، وی با اذعان به افزایش توانایی هسته‌ای ایران، مدعی شد که نزدیک شدن این کشور به تولید اورانیوم با غنای ٩٠ درصد باعث می‌شود دوره پس از توافق احتمالی با ایران «کاملا متفاوت» باشد.

گانتز در ادامه ادعاهای خود افزود که این توافقی پول زیادی را در اختیار ایران قرار می‌دهد و این امر بر امنیت منطقه تأثیر نامطلوب خواهد داشت.

این مقام صهیونیست همچنین گفت که باید برای سناریوی عدم دستیابی به توافق در وین، آمادگی داشت و طرح‌های جایگزینی در این رابطه آماده کرد.

وی افزود که در صورت احیای برجام، اسرائیل اقدام به تشکیل ائتلاف اطلاعاتی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها