شروط مسکو برای حفظ رابطه با واشنگتن:

تهدیدات علیه مسکو و عرضه تسلیحات به اوکراین را متوقف کند

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز (سه شنبه) تصریح کرد که ایالات متحده برای حفظ رابطه با روسیه باید تهدیدات علیه مسکو و همچنین عرضه تسلیحات به اوکراین را متوقف کند.

تهدیدات علیه مسکو و عرضه تسلیحات به اوکراین را متوقف کند
کد خبر: 544329
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۲ ۱۲:۴۸:۳۱

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز (سه شنبه) تصریح کرد که ایالات متحده برای حفظ رابطه با روسیه باید تهدیدات علیه مسکو و همچنین عرضه تسلیحات به اوکراین را متوقف کند. ریابکوف در جمع خبرنگاران گفت: «طرح این سؤال که برای حفظ روابط چه باید کرد، قطعاً سؤال درستی است. آن‌ها فقط باید از تشدید تنش خود، چه به صورت شفاهی و چه از نظر پمپاژ سلاح به رژیم کی‌یف، خودداری کنند. آن‌ها باید تهدید علیه روسیه را متوقف کنند».

به گزارش فارس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز (سه شنبه) تصریح کرد که ایالات متحده برای حفظ رابطه با روسیه باید تهدیدات علیه مسکو و همچنین عرضه تسلیحات به اوکراین را متوقف کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اینترفکس، ریابکوف در جمع خبرنگاران گفت: « طرح این سؤال که برای حفظ روابط چه باید کرد، قطعاً سؤال درستی است. آنها فقط باید از تشدید تنش خود، چه به صورت شفاهی و چه از نظر پمپاژ سلاح به رژیم کی‌یف، خودداری کنند. آن‌ها باید تهدید علیه روسیه را متوقف کنند».

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه با اشاره به این موارد تأکید کرد: «اگر آن‌ها بتوانند تأثیر مثبتی بر کی‌یف بگذارند که من نه تنها شک دارم، بلکه مطمئن هستم که این اتفاق نخواهد افتاد، آن وقت چشم‌انداز عادی‌سازی در روابط وجود خواهد داشت».

ریابکوف تصریح کرد که «به واسطه اشتباهات ایالات متحده در حال حاضر شاهد روندی نزولی در روابط دو کشور آمریکا و روسیه هستیم».

معاون وزیر خارجه روسیه با ابراز تأسف از رویکرد ایالات متحده در قبال روسیه تصریح کرد: «این مسئله بر عزم ما برای حرکت در جهت دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه و انطباق با شرایط مرتبط با تحریم‌های آمریکا ندارد».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها