سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه:

تماس با واشنگتن را محدود نمی‌کنیم/آمریکا تلاش می‌کند تا روابط با روسیه را مخدوش کند

معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت، مسکو شروع به محدود کردن تماس‌ها با ایالات متحده نمی کند و امیدوار است که واشنگتن به اهمیت ادامه رایزنی‌ها در مورد مسائل ثبات استراتژیک پی ببرد.

تماس با واشنگتن را محدود نمی‌کنیم/آمریکا تلاش می‌کند تا روابط با روسیه را مخدوش کند
کد خبر: 543340
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۴:۴۶:۵۶

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ‌تماس‌ها با آمریکا قطع نشده و ما شروع به کاهش تماس‌ها با ایالات متحده نمی‌کنیم. ما اهمیت بحث در مورد موضوعات موجود را می‌دانیم اما باید بگویم ابتکار عمل‌هایی برای پایان دادن به گفت‌وگوها در تعدادی از زمینه‌های مهم از جانب ایالات متحده اجرا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: این انتخاب آنهاست. فکر می‌کنم پس از مدتی واشنگتن نیز به این مهم پی ببرد که ثبات استراتژیک باید مورد بحث قرار گیرد. این مساله‌ای است که نیازمند همکاری است.

این مقام مسئول روسی همچنین ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند تا روابط با روسیه را مخدوش کند و از بین ببرد. روسیه امیدوار است که آمریکا این مساله را درک کند که ادامه گفت‌وگو و رایزنی‌ها درباره مسائل ثبات استراتژیک با مسکو ضرورت دارد.

ریابکوف همچنین گفت:‌ ما به شدت مخالف آنچه هستیم که در اوکراین رخ می‌دهد. همه آنچه اکنون اتفاق می‌افتد به دلیل نتایج سیاستی است که واشنگتن برای سال‌ها دنبال می‌کند که عمدا اوکراین را به یک کشور "ضد روسیه" تبدیل کرد و عمدا مقام‌های کی‌یف را از اجرای توافق های مینسک باز می‌دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها