کد خبر: 502177
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۰۱:۰۰
| |

مسکو: امیدواریم آمریکا نتایج نشست ژنو را بی ارزش نکند

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو امیدوار است دولت آمریکا نتایج نشست ژنو را بی ارزش نکند چون در توافقات تغییری داده نخواهد شد.

مسکو: امیدواریم آمریکا نتایج نشست ژنو را بی ارزش نکند
کد خبر: 502177
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ریابکوف روز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها در ارتباط با با مذاکرات آینده این کشور با آمریکا گفت: آمریکا نباید آنقدر سطحی نگر باشد که فکر کند مذاکرات ثبات راهبردی تنها با دستور کار آنها جلو می رود، مسکو نگرانی های خود را در نظر می گیرد.

به گزارش ایرنا، وی گفت: مسکو امکان گفت و گو با آمریکا در خصوص سیستم های تسلیحاتی جدید را تنها در صورتی رد نمی کند که چشم انداز تسلیحات مافوق صوت آمریکا مطرح شود.

سرگئی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه در عین حال گفت که دریچه ای برای عادی سازی روابط بین روسیه و ایالات متحده باز شده است که نباید این فرصت را از دست داد.

پیش از این ، سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که نمایندگان آمریکا پس از نشست ژنو «موارد قبلی را» انتخاب کردند و آمادگی خود را برای گفت و گوی سازنده نشان نداده اند.

لاوروف افزود ، تلاش برای گفت و گو با فدراسیون روسیه از موضع قدرت محکوم به شکست است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده در 16 ژوئن(26 خرداد) حدود چهار ساعت صحبت کردند و بر اساس توافقات دو طرف قرار شد مذاکرات دو جانبه را برای حل اختلافات از سربگیرند .

مسکو ممکن است به ناقضین مرزهای روسیه حمله کند


این دیپلمات روس درباره ورود غیرقانونی ناو انگلیسی دیفندر به آبهایروسیه نیز گفت: «مسکو ممکن است به ناقضین مرزهای روسیه حمله کند، فکر می کنم لندن پیام پوتین را شنید.»

ریابکوف تصریح کرد: مسکو آمادگی مقاومت در برابر هر گونه ماجراجویی را دارد ولی بهتر است دریای سیاه در صلح باقی بماند.

مسکو آمادگی مقاومت در برابر هر گونه ماجراجویی را دارد ولی بهتر است دریای سیاه در صلح باقی بماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها