کد خبر: 582320
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۰۸:۴۶:۱۲
| |

روزهای بارانی در راه است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از حاکمیت شرایط جوی آرام در بیشتر مناطق کشور،وزش باد و بارش پراکنده در برخی استان‌ها همچنین ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی روز چهارشنبه (۲۵ آبان) خبر داد.

روزهای بارانی در راه است
کد خبر: 582320
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۰۸:۴۶:۱۲

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۳ آبان) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود که در پی آن غبار محلی یا مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب در بسیاری از مناطق می‌شود. فقط در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان، رگبار پراکنده، رعد برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود و در اواخر وقت در سواحل گیلان افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: سه شنبه(۲۴ آبان) در گیلان و شرق اردبیل بارش باران رخ خواهد داد و برخی نقاط مازندران بارش پراکنده دارد. در مناطق امتداد زاگرس مرکزی و جنوبی به‌ویژه استان‌های مرکزی، شرق لرستان، غرب اصفهان، فارس وزش باد پدیده غالب است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا چهارشنبه (۲۵ آبان) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب و بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، افزایش ابر و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمانشاه، جنوب همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان، بارش شدت خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها