کد خبر: 554855
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۷:۰۳:۲۶
| |

استاندار تهران:

مساجدِ مدرسه‌محور، باید توسعه پیدا کند

استاندار تهران گفت: توسعه مساجدِ مدرسه‌محور اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مساجد کانون فرهنگی و تربیتی هستند.

مساجدِ مدرسه‌محور، باید توسعه پیدا کند
کد خبر: 554855
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۷:۰۳:۲۶

نشست محسن منصوری استاندار تهران با اعضای شورای معاونین رسیدگی به امور مساجد استان تهران با حضور محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

​به گزارش فارس، منصوری در این جلسه با اشاره به اهمیت مساجد اظهار کرد: مدل حکمرانی مورد تاکید مقام معظم رهبری مبتنی بر استفاده از حلقه های میانی، گروه‌های مردمی و جریان های انقلابی می باشد تا با تکیه بر ظرفیت های مردمی کشور را اداره کنیم.

وی ادامه داد: مساجد در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و سایر عرصه ها نقش موثری دارند و می بایست از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد، در این راستا به فرمانداران استان تهران تاکید شده که در مساجد حضور پیدا کرده و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار تهران با اشاره به بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها جهت کمک به رفع مشکلات مساجد استان عنوان کرد: الگوسازی و توسعه الگوهای موفق و اثر گذار، اهمیت زیادی دارد که در این زمینه مساجد زیادی در استان تهران داریم که باید معرفی شوند.

منصوری سپس گفت: توسعه مساجد مدرسه محور اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مساجد کانون فرهنگی و تربیتی هستند، نکته مهم دیگر ارائه خدمات دستگاه ها در مساجد است، در این زمینه دستگاه های استان به فراخور خدمات و مخاطب خود می بایست با برنامه ریزی مناسب در سطح مساجد فعال تر عمل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها