کد خبر: 546334
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۶:۰۰:۳۶
| |

استاندار تهران:

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تا دقایقی دیگر تشکیل می‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه، تا دقایقی دیگر جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل خواهد شد، گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز ساعت ۱۷ با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف تشکیل خواهد شد که پس از اتمام جلسه در رسانه ها تصمیم این کمیته اعلام خواهد شد.

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تا دقایقی دیگر تشکیل می‌شود
کد خبر: 546334
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ۱۶:۰۰:۳۶

محسن منصوری استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از صبح امروز اکثر شهرهای استان تهران شاهد گرد و غبار شدند که این روند همچنان ادامه دارد.

​به گزارش فارس، وی گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز ساعت ۱۷ با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف تشکیل خواهد شد که پس از اتمام جلسه در رسانه ها تصمیم این کمیته اعلام خواهد شد.

استاندار تهران به تعطیلی ادارات و مدارس اشاره و اضافه کرد: تعطیلی ادارات و مدارس بستگی به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا دارد و رسماً اعلام خواهد شد.

منصوری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان تهران اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی مشخص نیست و به محض مشخص شدن مکان و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان به مشکلات مردم رودهن اشاره و تأکید کرد: مردم رودهن همانند دیگر شهرها دارای مشکلاتی هستند اما سعی‌ خواهیم کرد اکثر این مشکلات را برطرف کنیم.

نبود بیمارستان و درمانگاه تخصصی دولتی و ساخت و سازهای غیرمجاز از مهمترین مشکلات مردم رودهن بود که استاندار تهران همراه فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه و بخشدار رودهن و دیگر مسؤولان در میز خدمت به آن ها پاسخ دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها