کد خبر: 546884
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۲۱:۱۱:۰۰
| |

استاندار تهران خبر داد:

تصویب سند توسعه نیروی انسانی استان تهران

​استاندار تهران از تصویب سند توسعه نیروی انسانی استان تهران خبر داد.

تصویب سند توسعه نیروی انسانی استان تهران
کد خبر: 546884
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۲۱:۱۱:۰۰

محسن منصوری در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعات دستگاه‌های اجرایی موضوع سرمایه نیروی انسانی است، بر اساس ثبت اطلاعات ۱۳۸ دستگاه در سامانه رسمی ۳۲۴ هزار نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان داریم که تقویت نیروی انسانی قدم بزرگی برای پیشرفت کشور است.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی با اشاره به لزوم آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی تاکید کرد: جلسه امروز با محوریت نیروی انسانی بود و یکی از مهم ترین مصوبات جلسه تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود که تکالیف بالادستی سازمان برنامه و سایر دستگاه‌ها را مشخص می‌کند.

استاندار تهران عنوان کرد: مهلت ۱۰ روزه به دستگاه ها داده شده تا کلیات این سند را بررسی کنند و سپس سند ابلاغ می‌شود.

منصوری سپس گفت: چالش ها و فرصت های نیروی انسانی و لزوم سازمان دهی بین دستگاهی در این جلسه مورد تاکید گرفت، چرا که در بعضی از دستگاه ها و همچنین شهرستان‌ها به ویژه شهرستان های تازه تاسیس استان با انباشت نیرو مواجه هستیم و نسبت بین جمعیت و نیروی خدمات‌رسان مناسب نیست.

وی بیان کرد: موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه ها از جمله جشنواره شهید رجایی نیز مورد تاکید قرار گرفت، چراکه ارزیابی عملکرد و نظارت از ماموریت‌های مهم سازمان برنامه است و شاخص های عمومی و اختصاصی باید ارتقا پیدا کند.

استاندار تهران سپس در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت آلودگی هوا تاکید کرد: فردا مطالعات اولیه و نقشه های هواشناسی سه روز آینده در جلسه معاونت عمرانی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به تصمیم گیری باشد جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها