کد خبر: 553871
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۸:۳۱:۴۰
| |

ترافیک چهارشنبه‌ای در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

ترافیک چهارشنبه‌ای در محورهای شمال
کد خبر: 553871
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۸:۳۱:۴۰

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

به گزارش فارس، وی گفت: با توجه به شرایط جوی مبنی بر پیش‌بینی باران توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های شمال است‌.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: البته اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسؤول در پایان گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها