کد خبر: 550158
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۹:۱۰:۱۸
| |

افزایش چندبرابری تردد تعطیلات عیدفطر درمحور کندوان

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان با بیان اینکه شاهد افزایش ترددها در تعطیلات عید سعید فطر به این محور بودیم، گفت: طی روزهای اخیر روزانه تردد ۲۷هزار خودرو در محور کندوان به ثبت رسید.

افزایش چندبرابری تردد تعطیلات عیدفطر درمحور کندوان
کد خبر: 550158
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ۱۹:۱۰:۱۸

محمد احمدی فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان با اشاره به ترافیک حدود سه کیلومتری در ورودی مرزن‌آبان اظهار کرد: ترافیک به مسیرهای خروجی کندوان رسید و در حال حاضر آمد و شد خودروها در طول محور کندوان به‌صورت روان است.

به گزارش فارس، فرمانده پلیس راه ولی‌آباد (سیاه‌بیشه) کندوان با بیان اینکه شاهد افزایش ترددها در تعطیلات عید سعید فطر به این محور بودیم، گفت: طی روزهای اخیر روزانه تردد ۲۷هزار خودرو در محور کندوان به ثبت رسید.

این مسؤول درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، بیان کرد: این محدودیت امروز اعمال نشده و در صورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

احمدی در پایان با تاکید بر ضرورت پرهیز از تردد در مسیرهای کوهستانی مازندران، گفت: بخش زیادی از کاربران این محور غیربومی هستند که لازم است با توجه به اینکه آشنایی زیادی با این جاده‌ ندارند، توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها