کد خبر: 532250
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۰:۵۸:۴۹
| |

رهاسازی ۳ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور تکاب_شاهین دژ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از رهاسازی ۳ خوردو گرفتار در برف و کولاک به استعداد ۸ نفر در محور تکاب_شاهین دژ توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

رهاسازی ۳ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور تکاب_شاهین دژ
کد خبر: 532250
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۲۰:۵۸:۴۹

امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان درباره بارش برف وکولاک در محور تکاب_شاهین دژ  اظهار داشت : در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل وهماهنگی عملیات(۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۸/۵۵ دقیقه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ و گرفتار شدن ۳خودرو در محور مزبور،بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی، وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور  در این عملیات ۳ خوردو را رهاسازی و مجموع به تعداد ۸ نفر را امداد رسانی کردند.

امیر جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند.نیروهای امدادی هلال احمر اقلام خوراکی در بین افراد توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود : منابع انسانی به کار رفته در این عملیات رهاسازی و امداد رسانی به خوردوهای گرفتار شده در برف و کولاک شامل ۱ تیم امداد و نجات که با ۱ دستگاه خودرو امداد رسانی کردند.

لازم به ذکر است به علت کولاک در محور تکاب -شاهین دژ تردد به سختی انجام میگیرد و نیروهای امدادی در حالت آماده باش کامل هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها