کد خبر: 531808
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۳:۵۷
| |

مدیرکل آموزش های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر خبر داد

تربیت نجاتگران هلال احمر برای حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کشور

مدیرکل آموزش های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر از تربیت نجاتگران این سازمان برای حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کشور خبر داد.

تربیت نجاتگران هلال احمر برای حضور در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کشور
کد خبر: 531808
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۳:۵۷

محمد منتظری در مراسم آغاز دوره‌های تربیت مربی جستجو و نجات در محیط‌های آبی و حوادث حمل و نقل (جاده) که امروز (۲۱ دی‌ماه) در مجموعه سد و نیروگاه کرخه در اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره مربیانی از سراسر کشور حضور دارند و با گذراندن دوره تربیت مربی جستجو و نجات در محیط‌های آبی، نجاتگران آسیب‌دیدگان حوادث  و سوانح را تربیت خواهند کرد و این نجاتگران در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کشور در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد و جمعیت هلال احمر نیز با این شرایط گریبانگیر است، افزود: در این شرایط، این کار بسیار ارزشمند است و سالیان سال می‌تواند سرمایه‌ای ارزشمند برای کشورمان باشد.

مدیرکل آموزش های تخصصی و ضمن خدمت جمعیت هلال احمر گفت: افرادی که در این دوره حضور پیدا کرده‌اند در قالب و فرآیند یک آزمون به عنوان مربی معرفی شده‌اند و شایستگی علمی و عملی را داشته‌اند؛ این افراد، سفیران آموزشی هر استان هستند.  

وی افزود: از اساتید این دوره تقاضا می‌کنم که بیشتر بر نحوه تدریس کار کنند تا بتوانیم مدرسین قوی و توانمندی تربیت کنیم. هر چقدر آموزش‌ها گسترش پیدا کند بیشتر باعث تغییر نگرش می‌شود و تغییر رفتار نیز باعث توسعه کشور می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها