کد خبر: 530660
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۳:۳۰:۳۶
| |

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

سیلاب به ۱۱ هزار خانوار جنوب کرمان خسارت زد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲ هزار و ۳۲۰ آسیب دیده از سیل طی سه روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی این استان خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۴۸۲ خانوار در این منطقه متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند.

سیلاب به ۱۱ هزار خانوار جنوب کرمان خسارت زد
کد خبر: 530660
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۳:۳۰:۳۶

رضا فلاح با اشاره به بارندگی های اخیر در جنوب این استان، افزود: امدادگران و نجاتگران تاکنون ۳۷۳ نفر را در این منطقه اسکان دادند و ۲۸ خودروی گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان؛ وی با اشاره به حضور ۲۳۸ نیروی عملیاتی در قالب ۶۱ تیم در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: تیم های امدادی شهرستان های سیرجان، زرند، کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم، کهنوج، کرمان، ریگان و انار به مناطق حادثه دیده از سیل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: ۶۰ خودروی سبک و سنگین و آمبولانس در عملیات های امدادونجات جنوب کرمان بکار گرفته شده است. 

وی گفت: ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام شده است.

امدادرسانی مناطق سیل زده در شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب، سیرجان، ارزوئیه، کهنوج، ساردوئیه و شهداد همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها