کد خبر: 230199
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۱۲:۰۵:۰۰
| |

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر به «اعتمادآنلاین» خبرداد:

مصدومیت 12 نفر در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ار دو تصادف جاده‌ای در خراسان شمالی خبرداد و گفت که در این حوادث 12 نفر دچار مصدومیت شده و از این میان 6 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

مصدومیت 12 نفر در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی
کد خبر: 230199
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۱۲:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ضمن اشاره به آخرین وضعیت حوادث جاده‌ای کشور، گفت: امدادگران هلال احمر به صورت 24 ساعته در تلاش برای رسیدگی به حادثه‌دیدگان جاده ای هستند و طبق آخرین گزارش‌های واصله طی 24 ساعت گذشته دو حادثه در خراسان شمالی از جمله مهمترین حوادث جاده ای اخیر کشور بود و در این حوادث 6 نفر به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه امدادگران یک حادثه جاده‌ای در خراسان شمالی در کیلومتر 15 محور قوچان به سمت فاروج و دوراهی یوسف‌آباد گزارش کرده‌اند، تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو 405 تصادف کردند که در این حادثه 7 نفر مصدوم شده و از این تعداد 3 نفر برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز در خراسان شمالی و در کیلومتر 55 محور بجنورد به سمت شیروان واژگونی یک دستگاه خودروی پراید گزارش شده که در این حادثه نیز 5 نفر مصدوم شده و برای تکمیل مراحل درمانی 3 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها