رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد:

افزایش ۲۷ هزار نفری جمعیت هلال احمر کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۲۷ هزار نفر از گروه‌های داوطلبان و امداد و نجات به جمعیت هلال احمر کشور اضافه شد.

افزایش ۲۷ هزار نفری جمعیت هلال احمر کشور
کد خبر: 529908
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۲۰:۲۲:۰۷

پیرحسین کولیوند عصر امروز در جمع خبرنگاران به آئین تحلیف اعضا جدید جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: این مکان مقدس را برای برگزاری مراسم تحلیف جوانانی که به گروه داوطلبان و سازمان امداد و نجات اضافه می‌شدند، انتخاب کردیم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ داوطلبان و ۹ هزار و ۵۰۰ نفر سازمان امداد و نجات به جمعیت هلال احمر کشور اضافه شده گفت: به خاطر بررسی و کنترل مرزی مسافران زمینی و هوایی حضور نیروی‌های جمعیت هلال احمر در جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا بازدید به عمل آمد گرچه در امر واکسیناسیون و آوردن واکسن تلاش بسیار ارزشمندی انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور به برنامه‌های امروز خود در سفر به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز برای بررسی مسائل و مشکلات از مناطق زلزله‌زده اندیکا بازدید میدانی خواهیم داشت و اگر نیاز به اقدام خاصی باشد کمک‌های لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از مراکز تحت اختیار جمعیت هلال احمر آبادان و خرمشهر بازدید انجام شده و این مراکز نیاز به تقویت توسعه دارد و امید است برنامه‌ریزی منسجمی برای آنها انجام شود.

کولیوند از دیدار خود با با استاندار و امام جمعه و ولی فقیه استان خوزستان و شرکت در شورای اداری در استان به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

وی از اعزام تیم تخصصی به منظور رفع مشکلات خبر داد و بیان کرد: به زودی یک تیم تخصصی به استان اعزام خواهد شد تا درباره تمام کارهایی که به صورت مولد اقدام شده‌اند کار کارشناسی انجام دهد تا بر اساس اهداف جمعیت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و آن چیزی که دولت در حال رصد و پیگیری آن است بتوان کار انجام داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: هیچ مرز و خط و خطوط در خدمت رسانی وجود ندارد و جمعیت هلال احمر هر جایی که باری زمین افتاده باشد با تمام توان بلند خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها