کد خبر: 523631
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۱:۱۵:۳۷
| |

تأکید رئیس جدید هلال احمر بر توجه به امداد و نجات و موضوعات اقلیمی

رئیس جمعیت هلال احمر امداد و نجات و مباحث اقلیمی را دو اولویت و هدف اساسی خود برای این جمعیت توصیف کرد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با انجام اقدامات مربوطه بتوانیم در این حوزه فعالیت‌های موثر و به نفع مردم و کشور داشته باشیم.

تأکید رئیس جدید هلال احمر بر توجه به امداد و نجات و موضوعات اقلیمی
کد خبر: 523631
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۱:۱۵:۳۷

اعتمادآنلاین| پیرحسین کولیوند در دیدار با نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اقدام به تشریح برخی از برنامه‌ها و سیاست‌های خود برای این جمعیت کرد و گفت:‌ برنامه‌ریزی کرده‌ام تا در حوزه‌های مختلف بتوانیم اقدامات خوبی را برای جمعیت هلال احمر انجام دهیم. من لازم می‌دانم که از تمام اقداماتی که در گذشته از سوی جمعیت هلال احمر انجام شده تشکر و قدردانی کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهتر از گذشته فعالیت کنیم.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به نقش و جایگاه بین‌المللی جمعیت هلال احمر نیز گفت: طبق برنامه‌های ما ارتباطات جمعیت هلال احمر با فدراسیون و کشورهای جهان و به خصوص کشورهای مسلمان افزایش پیدا خواهد کرد.

کولیوند بر ضرورت به کارگیری جوانان در جمعیت هلال احمر در راستای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرد و گفت:‌تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از پتانسیل و نیروی جوان نیز شور و نشاط بیشتری در این جمعیت ایجاد کرده و خون تازه‌ای در رگ‌های هلال وارد کنیم.

وی به موضوع موقوفات جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص حتما از افراد صاحب اندیشه و مسلط به امور کمک خواهیم گرفت تا بتوانیم از ظرفیت این موقوفات برای رشد بیشتر جمعیت هلال احمر استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز انتخاب کولیوند را یک انتخاب از خانواده هلال احمر توصیف کرد و با برشمردن صفات و ویژگی های مدیریتی کولیوند، ابراز امیدواری کرد که در دوران مدیریت وی جمعیت هلال احمر بیش از پیش رشد و ارتقا داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها