کد خبر: 528302
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۲:۱۲:۲۷
| |

علت حریق بازارگل محلاتی تهران اعلام شد

بازار گل شهید محلاتی برای چندمین بار در سال جاری طعمه حریق شد و این در حالی است که احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران بارها در خصوص لزوم رعایت الزامات ایمنی در این بازار گل هشدار داده بود.

علت حریق بازارگل محلاتی تهران اعلام شد
کد خبر: 528302
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۲:۱۲:۲۷

بازار گل شهید محلاتی روز گذشته در حالی طعمه حریق شد که در صحن شورای شهر بار ها نسبت به رعایت نکات و الزامات ایمنی در این بازار هشدار داده شده بود. 

به گزارش فارس، احمد صادقی در دوازدهمین جلسه شورا در شهریور ماه سال جاری در حالی که در آن زمان نیز حریقی در بازار گل محلاتی اتفاق افتاده بود نسبت به رعایت الزامات ایمنی در این بازار هشدار داد. 

رئیس کمیته شفافیت شورا در آن جلسه تذکر داده بود که با توجه به شناختی که از گذشته از این محل داشته نسبت به خطرات و ایمنی بازار گل وگیاه هشدار داده بوده است و تیمی را برای رصد این موارد و جلساتی را نیز با مجموعه مدیران بازار گل و شهرداری برگزار کرده اما اقدامی صورت نگرفت و حادثه پیش آمده نشان داد که پیش بینی وی درست از آب درآمد.

صادقی حتی نسبت به رشد قارچ گونه و بی رویه این بازار در پیش چشمان شهرداری منطقه اعتراض کرده بود و اینکه این بازار حتی در زمان اوج شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده بود. 

در حالی که در دوازدهمین جلسه شورا مهدی چمران نیز بر این موضوع صحه گذاشت که باید الزامات ایمنی در این بازار رعایت شود اما به فاصله بیش از سه ماه این بازار مجدد طعمه حریق شد و این بار خسارت بیشتر از دفعه قبل بود و باید بر این نکته تاکید کرد که پیش بینی احمد صادقی عضو شورا باز هم درست از آب درآمد. 

به نظر می رسد باید عزم جدی در این موضوع اتفاق بیافتد تا دیگر شاهد تکرار چنین حادثه ای نباشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها