کد خبر: 528038
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۹:۲۶
| |

سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد:

لزوم به روز رسانی سیستم های کنترلی مترو

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در خصوص حادثه برخورد دو قطار متروی تهران- کرج اگر شهرداری کوتاهی در زمینه پیگیری این حادثه داشته باشد شورای شهر وارد می شود.

لزوم به روز رسانی سیستم های کنترلی مترو
کد خبر: 528038
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۲:۲۹:۲۶

علیرضا نادعلی  در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شما اعلام کرده اید که خطای انسانی عامل حادثه صبح امروز بوده گفت: به ما اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم گزارشاتی می رسد که من این موضوع خطای انسانی را به نقل از یکی از گزارشات مدیریتی اعلام کردم. اما همه مسئولان شهرداری در صحنه هستند و اجازه دهیم کمیسیون سوانح نظر قطعی را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تهران به بررسی ابعاد این حادثه ورود می کند یا نه؟ گفت: شهرداری اگر در پیگیری این حادثه کوتاهی کند قطعا شورای شهر وارد می شود اما مشاهده کردیم که زاکانی در محل حادثه حاضر شده و بررسی های لازم را انجام داده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه در حوزه نگه داشت و به روز رسانی قطعات مترو در ۴ سال اخیر اتفاق خاصی صورت نگرفته گفت: باید به روز رسانی سیستم های کنترلی و نظارت بر مترو با دقت و سرعت انجام شود که به امید خدا در بودجه سال آینده این مسائل مهم نیز در نظر گرفته می شود.

وی افزود: اجازه دهیم که علت دقیق حادثه توسط کمیسیون سوانح تعیین شود و بعید می دانم که اعلام علت حادثه طولانی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها