مهدی چمران، رئیس شورای شهر:

اعضای شورای شهر با قالیباف برای بازگشت بودجه حمل و نقل چانه زنی می کنند

رئیس شورای شهر تهران از برگزاری جلسه ای با رئیس مجلس برای بررسی راهکارهای بازگشت بودجه حمل و نقلی شهرداری تهران خبر داد و گفت: لایحه بودجه شهرداری هم در موعد مقرر به صحن می آید.

اعضای شورای شهر با قالیباف برای بازگشت بودجه حمل و نقل چانه زنی می کنند
کد خبر: 527833
|
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۰۹:۰۹:۳۶

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران پیش از شروع جلسه علنی امروز شورای شهر نسبت به کاهش بودجه کلانشهرها واکنش نشان داد و  گفت: آنچه در دولت قول داده بودند و در ردیف های بودجه اصلاح کرده بودند با آنچه به مجلس رفت متفاوت است و واقعا به نظر می رسد اصلاحات را نادیده گرفتند و فکر نمی کنند که از کجا و چگونه آلودگی هوا و مسائل حمل و نقل و ترافیک حل شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد:کار علمی که باید بکنیم آماده کردن وسایل حمل و نقل است، کاهش رفت و آمدها و الکترونیک کردن بروکراسی اداری هم در کنار آن حائز اهمیت است. 

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: اما با  این اوصاف رفت و آمد با اتوبوس می خواهد یا مترو ممکن نیست و تا وقتی مردم از خوردوی شخصی  یا تاکسی  استفاده کنند این آلودگی هوا را داریم.

وی از جلسه پیش رو با فراکسیون نمایندگان تهران خبر داد و گفت:‌ اوایل هفته آینده با نمایندگان مجلس  جلسه داریم و با رئیس مجلس  هم در این هفته دیدار خواهیم داشت.

چمران گفت:‌شب گذشته جلسه  ای  با همراهی شهرداران کلانشهرها با معاون اول رئیس جمهور  داشتیم و موضوع را مطرح کردیم  و مخبر هم اظهار تعجب کرد.

وی از رسیدن لایحه بودجه شهرداری تا موعد مقرر خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها