کد خبر: 528017
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۱:۲۰:۳۳
| |

ناصر امانی، عضو شورای شهر خبر داد:

شورای شهر تهران حوادث اخیر مترو را بررسی می‌کند

امانی گفت: حتما روز یکشنبه اعضای شورای شهر به شهرداری درباره حادثه برخورد دو قطار در خط متروی تهران_کرج تذکر خواهند داد.

شورای شهر تهران حوادث اخیر مترو را بررسی می‌کند
کد خبر: 528017
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۱:۲۰:۳۳

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره حادثه برخورد دو قطار در خط متروی تهران_کرج، اظهار کرد: بنده هم حادثه برخورد دو قطار در متروی کرج_تهران را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم، به نظر می‌آید به دلیل اینکه این حادثه خارج از تونل است عامل انسانی باعث بروز این حادثه شده است.

به گزارش برنا،وی افزود: دو قطار با یکدیگر تصادف کرده‌اند و قطار دچار نقص فنی هم نبوده است احتمال این را می‌دهم اپراتورها و افرادی که مسئول کنترل کننده هدایت قطارها را برعهده دارند اشتباه کردند و باعث این حادثه شده است.

امانی با تاکید بر اینکه بروز چنین حوادثی جای تاسف دارد، گفت: حوادثی که دائم در راه آهن تهران و حومه اتفاق می‌افتد باعث نگرانی مردم می‌شود، مدیران شهری باید از این حوادث جلوگیری کنند و آرامش را به مردم بازگردانند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صحن شورا حادثه امروز بررسی می‌شود؟ خاطرنشان کرد: حتما روز یکشنبه اعضای شورای شهر به شهرداری در این باره و سایر حوادث اخیر مترو تذکر خواهند داد و تاکید می‌شود که حوادث بعد از این اگر قرار باشد تکرار شود، قابل قبول نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها