کد خبر: 656385
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۰:۴۴
| |

لوتار ماتئوس: توخل را اخراج کنید!

با شکست بایرن مقابل هایدنهایم دومین باخت متوالی مونیخی‌ها از راه رسید.

لوتار ماتئوس: توخل را اخراج کنید!
کد خبر: 656385
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۰:۴۴

اگرچه شکست دورتموند مقابل اشتوتگارت اندکی از شرمساری باخت ۳-۲ بایرن مقابل هایدنهایم کاست اما لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن، کلمات روشنی را علیه توماس توخل، سرمربی فعلی تیم، به زبان آورد.

به گزارش آخرین خبر، ماتئوس که مفسر شبکه اسکای است، در این باره گفت: توماس توخل دیگر نمی‌تواند تیم را هدایت کند. او در کنفرانس‌های مطبوعاتی عجیبش اظهارات عجیب‌تری به زبان می‌آورد و انتقادات بسیاری هم از وی وجود دارد و به همین دلیل می‌توانم تصور کنم بایرن حتی تا ۲۴ ساعت آینده فرد جدیدی را به عنوان سرمربی معرفی کند.

البته کریستوف فروند و مکس ابرل دو مدیر بایرن بلافاصله پس از بازی به صراحت اعلام کردند که توخل در سمت خود باقی خواهد ماند. ماتئوس در پاسخ به این سوال که آیا بایرن هنوز قابل نجات دادن است، گفت: همیشه می‌توان چیزی را نجات داد اما فکر می‌کنم که جو بین توماس و تیم به هم ریخته است. اگر شما بایرن باشید و در هایدن هم ۲-۰ جلو بیفتید، نمی‌توانید اجازه بدهید که امتیاز بازی از شما گرفته شود.

اگرچه توخل در پایان فصل تیم را ترک می‌کند اما برای ماتئوس پایان فصل یک جدایی دیرهنگام رقم خواهد خورد. او گفت: این تیم نمی‌تواند به این شکل ادامه بدهد و به انگیزه جدیدی نیاز دارد و توماس توخل نیز نمی‌تواند آن انگیزه را به بایرن بدهد.

او درباره اینکه چه کسی جایگزین توخل بشود هم گفت: من کسی را در ذهن ندارم. یکی را بردارید و بیاورید و فضای بهتری را در تیم ایجاد کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها