کد خبر: 604290
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۹:۳۰:۱۲
| |

اقدام عجیب سرمربی جدید باواریایی ها؛

لگد توخل به سانه در اولین تمرین با بایرن! + عکس

توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ در اولین تمرین خود با این تیم رفتار جالبی با لروی سانه داشت.

لگد توخل به سانه در اولین تمرین با بایرن! + عکس
کد خبر: 604290
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۹:۳۰:۱۲

باشگاه بایرن مونیخ بعد از برکناری یولیان ناگلزمان جانشین او را خیلی سریع انتخاب کرد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی و پاری‌سن‌ژرمن، مأموریت دارد تا به عنوان جانشین ناگلزمان بایرن را در فصل جاری دوباره به اوج فوتبال آلمان و اروپا برساند.

به گزارش ورزش سه، سرمربی جدید بایرن مونیخ بعد از توافق با مدیران این باشگاه برای انجام کاری شخصی راهی لندن شد تا اولین جلسه تمرینی‌اش به تعویق افتاده و بازیکنان تمرین روز دوشنبه را بدون سرمربی انجام دهند. سرمربی جدید بایرنی‌ها اما امروز خود را به مونیخ رسانده و برای اولین بار شاگردان جدیدش را تمرین داد.

ویدیوها و تصاویر منتشر شده از این تمرین نشان می‌دهد که توماس توخل خیلی زود توانسته خود را با شرایط تیم بزرگ جدیدی که هدایت آن را به عهده گرفته وفق دهد و رابطه خوبی با ستاره‌های بایرن دارد و حواسش به همه چیز هست.

ویدیویی از تمرین امروز بایرنی‌ها منتشر شده که در آن توخل به شوخی از پشت یک لگد به لروی سانه می‌زند که در حال دویدن است. به نظر می‌رسد سرمربی بایرنی‌ها قصد داشت تا با این کار مجازات روز قبل را از دل ستاره تیمش درآورده و او را دوباره سرحال کند.

لروی سانه که جایی در لیست تیم ملی کشورش نداشت هفته گذشته بدون اطلاع دادن به باشگاهش مونیخ را ترک کرد و راهی انگلیس شد تا یک هفته در کنار همسر و فرزندانش باشد. این اقدام باعث شد تا او روز گذشته در بازگشت به تمرینات با جریمه‌ای سنگین مواجه شود. اما حالا به نظر می‌رسد توخل قصد دارد دوباره این بازیکن را مهیای درخشش برای بایرن کند.

توماس توخل-1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها