کد خبر: 653622
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۰۴:۲۵:۵۵
| |

ماجرای احضار نکونام به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

انتشار نامه دعوت چند هفته پیش جواد نکونام به کمیته انضباطی باشگاه استقلال سوژه‌ای است که به نظر نمی‌رسد در باخت استقلال به مس رفسنجان ارتباط داشته باشد.

ماجرای احضار نکونام به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
کد خبر: 653622
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۰۴:۲۵:۵۵

در حالی که باشگاه استقلال یک روز پس از بازی این تیم مقابل صنعنت نفت آبادان و صحبت‌های اهانت آمیز جواد نکونام با ارسال نامه محرمانه‌ای به سرمربی استقلال او را بی سرو صدا به کمیته انضباطی دعوت کرده بود. این نامه محرمانه امشب و پس از گذشته چند هفته ناگهان با حذف تاریخ در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌رسد این نامه را نزدیکان جواد نکونام در فضای مجازی منتشر کرده‌اند تا در مصاحبه امشب جواد نکونام در فرودگاه مهرآباد مورد پرسش قرار بگیرد.

یکی از نزدیکان باشگاه اسقلال گفت: انتشار این نامه یک کار غیر اخلاقی و شیطنت‌آمیز است. رویه باشگاه این بوده که اگر در حرف‌های بازیکنان و یا کادر فنی ابهامی باشد آنها را در خفا و محرمانه فرا بخواند و رفع ابهام کند باشگاه همواره در رسانه ها از کادر فنی حمایت می‌کند چرا که معتقد است مشکلات باید در خارج از فضای رسانه‌ای و داخل خانواده مطرح و برطرف شود اما متاسفانه می‌بینیم عده ای حالا که استقلال در جام حذفی شکست خورده نامه احضار محرمانه سرمربی که متعلق بوده فردای بازی با نفت آبادان است را با تاخیر چند هفته‌ای منتشر می‌کنند تا احتمالا این شکست را گردن احضار سرمربی بیندازند یا اقدام باشگاه که با انتشار بیانیه از تیم حمایت کرده را زیر سوال ببرند اما اتفاقا همین که حمایت باشگاه از سرمبی علنی و احضار او به کمیته انضباطی باشگاه محرمانه و غیر علنی است حرفه‌ای‌گری باشگاه استقلال را نشان می‌دهد ما همیشه از هیاهو پرهیز کرده‌ایم.

شاگردان نکونام بعد از این نامه به مصاف سپاهان رفتند و موفق شدند این تیم را شکست دهند و حالا شکست استقلال مقابل مس رفسنجان که امروز در جام حذفی رقم خورد را نمی توان به این نامه ربط داد.

نکونام کمیته انضباطی استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها