کد خبر: 652015
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۲:۲۲:۳۴
| |

تصمیم جنجالی استقلال و خطیر برای نکونام

باشگاه استقلال قصد دارد تا ضرر و زیان ناشی از لغو اردوی امارات را از قرارداد سرمربی تیم کسر کند

تصمیم جنجالی استقلال و خطیر برای نکونام
کد خبر: 652015
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۲:۲۲:۳۴

به نظر می رسد که مشکلات میان سرمربی و مدیرعامل استقلال نه تنها قصد پایان یافتن ندارد بلکه هر روز وارد ابعاد جدیدی می شود. طرفین طی هفته های اخیر و بخصوص پس از لغو اردوی امارات، به شکل عجیبی با یکدیگر وارد چالش شده اند که قطعا در آینده مشکلات بزرگی را برای آبی ها درست خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، پس از انتشار اطلاعیه رسمی باشگاه مبنی بر لغو اردوی امارات با تصمیم سرمربی تیم، نکونام نیز پس از اتمام یکی از تمرینات، به مصاحبه علیه مدیریت پرداخت. در ادامه نیز نکو روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر آمد و یک بار دیگر به شدت علیه مدیران باشگاه موضع گرفت که این موضوع با واکنش معاون ارتباطات آبی ها و سپس مصاحبه تند نوازی علیه هژبری همراه شد.

در ادامه نیز باشگاه استقلال از ادامه فعالیت مدیررسانه ای نزدیک به نکونام و دیگر مشاوران رسانه ای سرمربی جلوگیری به عمل آورد و حالا نیز خبر جدیدی در این خصوص به گوش می رسد و آن هم، کسر ضرر و زیان لغو اردوی امارات از قرارداد سرمربی تیم است.

سه هفته پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که مدیریت آبی ها با صرف هزینه، اقدام به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی هشت روزه در امارات کرده و در این زمینه نیز بلیت سفر، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری انجام گردیده و حتی برای برگزاری دو بازی دوستانه نیز توافق شده که نکونام در لحظه آخر، این اردو را لغو کرده است.

حالا مدیریت باشگاه استقلال در نظر دارد تا ضرر و زیان ناشی از هزینه های این اردو را از قرارداد سرمربی تیم کسر کند. موضوعی که می تواند جنگ نکونام و خطیر را وارد فاز جدیدی کند و قطعا سرمربی آبی ها در نشست خبری دیدار با ملوان موضع گیری تندی خواهد داشت البته اگر تا پیش از برگزاری آن مسابقه، مصاحبه ای انجام ندهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها