کد خبر: 652353
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۰:۵۵:۳۰
| |

نگرانی از بروز یک فاجعه؛ اگر اسپانسر استقلال مثل کوروش کمپانی شود...

کامنت‌هایی که در همین یک هفته پای پست‌های اسپانسر استقلال در اینستاگرام درج شده نشان می دهد عده زیادی از خریداران سفارش خود را با وجود گذشت زمان وعده داده شده دریافت نکرده‌اند.

نگرانی از بروز یک فاجعه؛ اگر اسپانسر استقلال مثل کوروش کمپانی شود...
کد خبر: 652353
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۰:۵۵:۳۰

این فرض است و امکان دارد هرگز اتفاق نیفتد اما باتوجه به اتفاقات اخیر باید احتمال آن را درنظر گرفت، مخصوصا با اطلاعات جدیدی که در مورد کوروش کمپانی منتشر شده و نامه‌ای که انجمن واردکنندگان موبایل به علی خطیر، مدیرعامل استقلال زده است و البته بی‌پاسخ مانده. 

به گزارش روزنامه اعتماد، این انجمن در نامه‌ای به مدیرعامل استقلال نوشته که موبایل موسوی به عنوان اسپانسر استقلال با فرمت کوروش کمپانی کار می‌کند. یعنی پیش‌فروش موبایل با قیمت پایین‌تر از بازار ولی مدت‌دار.  در بخشی از این نامه آمده است: «طبق گزارشات واصله اسپانسر باشگاه استقلال رویه کوروش کمپانی را در پیش گرفته. به منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده کوروش کمپانی به باشگاه استقلال اعلام نموده و از ورود لطمه به اعتبار باشگاه مردمی جلوگیری نماییم.»

رییس انجمن واردکنندگان موبایل در همین رابطه به ایسنا گفت، اسپانسر استقلال مجوز واردات موبایل ندارد و مدیرعامل استقلال پاسخی به هشدارهای ما نداده است. 

اگر خدای نکرده اتفاق مشابه کوروش کمپانی برای موبایل موسوی رخ دهد فاجعه‌ای به مراتب بزرگ‌تر از آنچه در مورد کوروش کمپانی رقم خورد به وقوع خواهد پیوست. 

در مورد کوروش کمپانی عده‌ای مالباخته داریم و چند سلبریتی که اعتبار خودشان را وسط گذاشتند. در مورد اسپانسر استقلال بحث اعتبار یک باشگاه و شاید حتی فوتبال ایران با میلیون‌ها میلیون هوادار وسط است.  البته مشخص نیست. شاید مدیرعامل استقلال هنگام عقد قرارداد با اسپانسر همه مراحل قانونی را طی کرده باشد و از بورس و وزارت ورزش مجوز گرفته باشد. شاید علی خطیر مطمئن است که اسپانسرش می‌تواند تمام گوشی‌های وعده داده شده به مردم را بدهد هر چند کامنت‌هایی که در همین یک هفته پای پست‌های اسپانسر استقلال در اینستاگرام درج شده نشان می‌دهد عده زیادی از خریداران سفارش خود را با وجود گذشت زمان وعده داده شده دریافت نکرده‌اند. 

حال باید دید شرایط اسپانسر باشگاه استقلال به چه صورت پیش خواهد رفت. به هر حال با مطرح شدن پرونده کوروش کمپانی و حساسیت نسبت به شرکت‌هایی که با همین فرمول کار می‌کنند نگرانی‌ها افزایش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها