کد خبر: 649881
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۰۱:۴۵:۴۱
| |

عکس‌های جورجینا از سفر مالدیو/ نامزد رونالدو در هواپیمای تفریحی و ساحل رویایی!

تعطیلات لاکچری جورجینا، شریک زندگی کریس رونالدو در جزیره‌ای در مالدیو موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

عکس‌های جورجینا از سفر مالدیو/ نامزد رونالدو در هواپیمای تفریحی و ساحل رویایی!
کد خبر: 649881
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۰۱:۴۵:۴۱

پس پیوستن رونالدو به باشگاه النصر در سال گذشته، خانواده او نیز به عربستان سعودی نقل مکان کرده‌اند. اما با وجود گرمای شدید خاورمیانه، جورجینا تصمیم گرفت برای تعطیلات باز هم مقصدی گرمسیری را انتخاب کند.

به گزارش خبرورزشی، جورجینا رودریگس شنبه ۳۰ ساله شد. این مدل مشهور برای جشن گرفتن تولد خود به مالدیو سفر کرده است تا از چند روز قطع ارتباط با دنیای پر سر و صدا لذت ببرد. جورجینا که معمولاً تمام جزئیات تعطیلات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می گذارد، اینبار برخلاف معمول در تمام تصاویر منتشر شده تنها دیده می‌شود و به تنهایی در مقابل شن‌های سفید و آب‌های شفاف مالدیو ژست گرفته است.

تنها سفر کردن جورجینا از جهاتی نیز مورد توجه قرار گرفته. چرا که برخلاف آنچه در مستند «من جورجینا هستم» شبکه نت‌فلیکس از زندگی او نمایش داده شده بود، این اینفلوئنسر بدون همراهی با خانواده و یا حتی دوستان خود به یک جزیره اسرار آمیز سفر کرده است و تعطیلاتی کاملا آرام را سپری می‌کند.

جورجینا  در هتل مجلل پنج ستاره Joali Maldivesa مالدیو اقامت کرده است که دارای ۷۳ اتاق خصوصی و یک استخر منحصر به فرد با منظره بسیار زیبا از دریا است. به همین ترتیب، نامزد رونالدو آپارتمانی را در داخل استراحتگاه با ظرفیت هشت نفر با انواع تجملات اجاره کرده است: استخر، ساحل خصوصی و پیشخدمت ۲۴ ساعته. از جمله امکاناتی است که این اقامتگاه در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

یکی از بخش‌های جالبی که جورجینا تصاویر آن را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت پرواز با هواپیمای تفریحی بر فراز آسمان جزیره‌ای در مالدیو بود. در این تصاویر می‌توان فهمید که شریک زندگی رونالدو از بین تمام جزایر مالدیو، جزیره باروس رو برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده است. جزیره باروس جزیره‌ای زیباست که بیشتر به خاطر سواحل زیبایش و همین طور آب‌های کریستالی دریای اطرافش و البته خورشید طلایی و آفتاب دلچسبی که دارد، محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه سبک زندگی شگفت‌انگیز جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به روایت تصویر/ پول پارو کردن در کنار رونالدو و مسی؛ از نمایش نتفلیکس تا سفر با جت‌های خصوصی

جورجینا مالدیو-1

جورجینا مالدیو-2جورجینا مالدیو-3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها