کد خبر: 649025
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۰۴:۲۰:۰۹
| |

لحظه عاشقانه رونالدو و جورجینا با گلوب ساکر + عکس

جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو تصویری دیده‌نشده از جشن دونفره‌شان را به اشتراک گذاشت.

لحظه عاشقانه رونالدو و جورجینا با گلوب ساکر + عکس
کد خبر: 649025
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۰۴:۲۰:۰۹

چهاردهمین دوره جوایز گلوب ساکر شب گذشته در هتل آتلانتیس در دبی برگزار شد. کریستیانو رونالدو  ستاره پرتغالی النصر نیز در این مراسم به سه جایزه رسید: بهترین بازیکن شاغل در خاور میانه، جایزه مارادونا به عنوان رکورد دار تعداد گل در سال ۲۰۲۳ میلادی و جایزه بازیکن محبوب هواداران. کریستیانو در سال گذشته با ۵۴ گل عنوان بهترین گلزن سال میلادی را کسب کرد و بالاتر از بازیکنانی نظیر هری کین، کیلیان امباپه و هالند قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، این جایزه برای رونالدو که مدتی بود جایزه‌های فردی را یکی پس از دیگری به لیونل مسی واگذار می‌کرد ارزش ویژه‌ای داشت. در حاشیه این مراسم رونالدو پس از مدت‌ها کاملا خوشحال و خندان بود و با شوخی‌های خود لحظات جالبی را خلق کرد.

جورجینا رودریگس، نیز در این مراسم همراه کریسیتیانو رونالدو بود و در این شب به یادماندنی برای ستاره پرتغالی او را همراهی کرد. جورجینا حالا پس از گذشت ۲۴ ساعت از این مراسم تصویری را از جشن عاشقانه خود در آغوش کریسیتانو رونالدو منتشر کرده است که در آن هردو آن‌ها بی توجه به حواشی ماه‌های اخیر در رابطه با زندگی شخصی خود در حال خندیدن  و ثبت این لحظه عاشقانه هستند.

 

 

جورجینا رونالدو ساکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها