کد خبر: 646887
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۱۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حمام آفتاب رونالدو کنار جورجینا قبل از تقابل با مسی + عکس

کریستیانو رونالدو با آفتاب گرفتن در کنار شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز خود را برای دیدار مجدد با لیونل مسی آماده می‌کند.

حمام آفتاب رونالدو کنار جورجینا قبل از تقابل با مسی + عکس
کد خبر: 646887
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۸:۱۵:۰۰

آخرین رقص النصر مقابل اینتر میامی در دستور کار CR7 قرار دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، کریستیانو رونالدو از فرصت استفاده می‌کند و پیش از دیدار مجدد با لیونل مسی، در حالی که با شریک زندگی خود جورجینا رودریگز آفتاب می‌گیرد، استراحت می‌کند.

این روزها ستاره پرتغالی در حال لذت بردن از تعطیلات نیم‌فصل خود است. مسی نیز در ایام سال جدید میلادی در حال استراحت است. در همین حال شمارش معکوس برای قرار ملاقات دوستانه این دو در ریاض آغاز شده است.

فوق ستاره پرتغالی بعد از شروع نیم‌فصل لیگ عربستان که مصادف شده با جام ملت‌های آسیا از تعطیلات در عربستان لذت می‌برد. او قرار نیست تا زمانی که در تاریخ یک فوریه در رقابت دوستانه جام ریاض با تیم MLS اینترمیامی روبه‌رو شود، به میادین باز گردد.

در آن مسابقه، رقبای ابدی یعنی رونالدو و مسی در «آخرین رقص» خود شرکت خواهند کرد و این زوج آماده هستند تا برای اولین بار در سطح باشگاهی از زمان رقابت‌های منظم خود در رئال مادرید و بارسلونا در یک زمین بازی کنند.

مسی نیز در حال حاضر از تعطیلات خود لذت می‌برد. او در دوران تعطیلات لیگ ام‌ال‌اس به زادگاهش آرژانتین بازگشته است.

اما رونالدو از این فرصت برای بازگشت به خانه بهترین استفاده را کرده است. این مرد ۳۸ساله تصاویری از صرف غذا با جورجینا به اشتراک گذاشت.

رونالدو در سال ۲۰۲۳ بیش از هر بازیکن دیگری گلزنی کرد. او با ۵۴ گل در طول بازی‌هایش برای باشگاه و کشورش بهترین گلزن سال لقب گرفت. او امیدوار است که در سال جدید نیز گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

مسی نیز در ۳۶سالگی هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت خود نشان نمی‌دهد و انتظار می‌رود دو بازیکن بزرگ تاریخ برای مدتی در این دو تیم یعنی النصر و اینتر میامی بازی کنند.

 

رونالدو جورجینا آفتاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها